Keyword

Forum en Francais

  • Omalanp
  • Omalanp's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
More
14 years 3 weeks ago #87847 by Omalanp
Forum en Francais was created by Omalanp
HelloAs I already said in the forum, I'm new. I use K2 recently. As a new user, I always issues to formulate questionsI am writing to express a queryBefore coming to K2, I watched three CCK. Two of them have a Forum section in French. I
can say that for all those like me who spoke a little English but
including the French much better to have support directly in my language
is definitely easier.If you have any user-speaking, is it possible to glimpse a forum in French.Thank you for your efforts.SincerelyOmalanpBonjour,Comme je l'ai déja dit dans le forum, je suis nouveau. J'utilise K2 depuis peu. En tant que nouvel utilisateur, j'ai forcément des questions à formulerJe vous adresse ce courrier pour vous faire part d'une interrogationAvant de venir vers K2, j'ai regardé   3 CCK. Deux d'entre eux présentent une section Forum en Francais. Je peux dire que pour tous ceux comme moi parlant un peu l'anglais mais comprenant beaucoup mieux le Francais, avoir un support directement dans ma langue est incontestablement plus facile.Si vous avez quelques utilisateurs Francophones, est-il possible d'entrevoir un forum en Francais.Je vous remercie de vos efforts.Bien cordialementOmalanp

Please Log in or Create an account to join the conversation.


Powered by Kunena Forum