Keyword

kvwzaventem.be

  • Hans Van Genechten
  • Hans Van Genechten's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
More
13 years 6 months ago #95221 by Hans Van Genechten
kvwzaventem.be was created by Hans Van Genechten
Love K2, has enabled me to make this marvellous wesbite in no time and have the owners maintain the content from the front-side. No need for them to use the backend whatsoever.

 

K2 rocks!

 

www.kvwzaventem.be

 

Hans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #95222 by Lefteris
Replied by Lefteris on topic kvwzaventem.be
Zeer mooi site, een vraagje hoe heb jij de paginanummering onderaan voor elkaar gekregen?

JoomlaWorks Support Team
---
Please search the forum before posting a new topic :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Hans Van Genechten
  • Hans Van Genechten's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
More
13 years 5 months ago #95223 by Hans Van Genechten
Replied by Hans Van Genechten on topic kvwzaventem.be
Jeroen,

 

Het hangt helemaal samen met het soort type pagina dat je hebt gemaakt. Als je bij het maken van een menu-entry, onder K2 kiest voor Latest items (nieuwste items) from one or more categories, dan krijg je die paginering nooit. als je echter voor itemlist (of item lijsten) kiest en daar dan categories, dan kan je die paginering activeren. Wat mij overkomen is, is dat ik het voor single category niet in orde kreeg. Ik heb dan een dummy (lege) category gemaakt en selecteer in het menu creatie dan de categorie die ik echt wil hebben + die andere. En dan kan je in de menu setting voor meerdere categorien paginering op Toon zetten en de pagerings resultaten ook op toon. Et voila.

 

Als bovenstaande uitleg je niet duidelijk is, dan tracht ik wel eens wat screenshots te maken van de settings. Laat maar weten,

 

Hans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #95224 by Lefteris
Replied by Lefteris on topic kvwzaventem.be
Hans,

 

Bedankt, dit is mij nu gelukt. Heb alleen een probleem, ik kan nu niet zeggen dat die de artikels na een maand van de front-page moet verdwijnen. Deze optie zit dan wel weer in de module content, maar hier kan dan weer geen paginanummering bij. Weet jij toevallig of dit ook mogelijk is. Dus paginanummering bij de module content?

 

Jeroen

JoomlaWorks Support Team
---
Please search the forum before posting a new topic :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Hans Van Genechten
  • Hans Van Genechten's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
More
13 years 5 months ago #95225 by Hans Van Genechten
Replied by Hans Van Genechten on topic kvwzaventem.be
Jeroen,

Nee, dat is denk ik niet voorzien. Als je dat wil moet je zelf aan het coderen gaan enzo. Zover ben ik nog niet gegaan.

 

Hans

Please Log in or Create an account to join the conversation.


Powered by Kunena Forum