Keyword
Please note that official support for commercial extensions & templates is provided in the Subscriber Help Desk.
Support requests should ONLY be directed there and require an active subscription plan.
This forum board is to be used for archive purposes and knowledge exchange ONLY.

SIG pro de doulevei me template rocktheme

• Alex Kallivroussis
  • Alex Kallivroussis's Avatar Topic Author
  • New Member
More
16 years 8 months ago #13284 by Alex Kallivroussis
SIG pro de doulevei me template rocktheme was created by Alex Kallivroussis
Kalispera paideia
katarxas sixaritireia gia ti prospatheia sas. doulevo tora televtaia gia tis istoselides mou me to joomla kai sas anakalipsa psaxnontas gia modules kai pluggins. exo to grafio mou stin elveteia kai xarika pou vrethike i evkaireia na xrismopoiso to plugin sas.

loipon xrismopoio joomla 1.5, xrismopoiisa san vasi ena template ton rockettheme kai prosthesa episeis jootools ta opia xriazontai ta mootools. energopoisa opos perigrapsate to "Lytebox" san popup engine... alla den kouneitai tipota... oute kan error message den perno. elenksa episis ta chmod alla ola einai opos prepei.

redesign.anikas-reisen.ch/joomla15/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=3

sto synimeno link vlepetai ti mou vgazi o IE. gia ypostiriksi tha sas imoun evgnomon.

evxaristo kai xairetismata apo ti zyrixi
alekos

Please Log in or Create an account to join the conversation.