COMMUNITY FORUM
- Forum
- Free Joomla Extensions & Templates
- Simple Image Gallery
- Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
- gueno
- Topic Author
- New Member
Less
More
4 years 11 months ago #173999
by gueno
Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit was created by gueno
Depuis la mise à jour de K2 v2.10.1 la galerie ne s'affiche plus quand on la cré. En effet, le dossier compressé se place au bon endroit mais les images restent dans le dossier décompressé au lieu de se placer dans le dossier de la galerie. Dans la piece jointe , je montre l'exemple du dossier 219 où mon dossier "diaporama" est décompressé mais le chemin d'url devient media/k2/galleries/219/diaporama au lieu de media/k2/galleries/219. Du coup la galerie ne s'affiche pas. J'ai ce problème sur plusieurs sites de mes clients… Le dossier 220, en dessous, fonctionne car j'ai déplacé mes images par FTP, mais mes clients ne peuvent pas le faire…
Merci pour votre aide
Merci pour votre aide
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- JoomlaWorks
- Admin
Less
More
4 years 11 months ago #174025
by JoomlaWorks
Fotis / JoomlaWorks Support Team
---
Please search the forum before posting a new topic :)
Replied by JoomlaWorks on topic Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
This points to a folder permissions issue in your webhost. Contact your hosting company and ask them to repair file "ownership" as well as file permissions to 0644 and folder permissions to 0755.
---
- gueno
- Topic Author
- New Member
Less
More
4 years 11 months ago #174113
by gueno
Replied by gueno on topic Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
Thanks for the reply but the permissions are already set to these parameters. It does not change anything.
On the other hand, I noticed that it does not work if I rename the compressed folder before placing it with k2. I'm on Mac, I create an "archive" and I save it with k2, it's good!
On the other hand, I noticed that it does not work if I rename the compressed folder before placing it with k2. I'm on Mac, I create an "archive" and I save it with k2, it's good!
- JoomlaWorks
- Admin
Less
More
4 years 11 months ago #174120
by JoomlaWorks
---
Replied by JoomlaWorks on topic Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
So it may have been a corrupt zip download. Try downloading it again please and let me know.
---
- Carlton Flores
- New Member
Less
More
3 years 9 months ago - 3 years 9 months ago #178215
by Carlton Flores
Replied by Carlton Flores on topic Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit
Last edit: 3 years 9 months ago by Carlton Flores.
- Forum
- Free Joomla Extensions & Templates
- Simple Image Gallery
- Gallery ne s'affiche pas car le dossier ne se décompresse pas au bon endroit